سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدال تدبیر را ویران کند . [نهج البلاغه]
گوناگون
>>شهنازنصر ( شنبه 87/12/17 :: ساعت 11:32 عصر)

همانگونه که بدن آدمی به انواع غذاها محتاج است، روح او نیز به شادابی و تفریحات سالم نیازمند است و غذای روح و روان ، همانند غذای جسم مطرح است. با بررسی سیره عملی حضرت امیرالمومنین علیه السلام ، این حقیقت را به روشنی درمی‌یابیم

استفاده از زیباییهای طبیعت

حضرت علی علیه السلام وقتی به سوی صفین حرکت می‌فرمود، به سرزمین "بلیخ" رسید که جای خوش آب و هوایی بود و رودخانه بزرگ و پر آبی داشت. مناظر زیبای آن سرزمین ، امام علی علیه السلام را به خود مشغول کرد. آن حضرت دستور داد تا سپاهیان مدتی در آنجا بمانند، از آب و هوای دلنشین آن سامان بهره مند گردند و استراحت کنند. با اینکه حضرت علی علیه السلام در حال پیشروی به سوی سرزمین صفین بود و جنگ بسیار سرنوشت سازی را در پیش رو داشت، و لشکر چند ده هزار نفری را رهبری می‌کرد، اما از تفریحات سالم سربازان و بهره مندی از زیباییهای طبیعت غفلت نفرمود

 ادامه مطلب...

  نوشته های دیگران ()
>>شهنازنصر ( شنبه 87/12/17 :: ساعت 11:32 عصر)

                 

 

روزی مردی خواب عجیبی دید .

دید که رفته پیش فرشته ها و به کارهای آنها نگاه میکند. هنگام ورود , دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه هایی را که توسط پیکها از زمین می رسند , باز میکنند و آنهارا داخل جعبه هایی میگذارند .
مرد از فرشته ای پرسید : شما دارید چکار میکنید ؟
فرشته درحالیکه داشت نامه ای را باز می کرد , گفت : اینجا بخش دریافت است و ما دعاها و تقاضاهای مردم از خداوند را تحویل میگیریم .
مرد کمی جلوتر رفت . باز دسته بزرگ دیگری از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت میکنند و آنها را توسط پیک هایی به زمین میفرستند .
مرد پرسید :شما چکارمیکنید ؟

ادامه مطلب...

  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 11
بازدید دیروز:  4
مجموع بازدیدها:  29048
منوها
» درباره خودم «


گوناگون
شهنازنصر
اُفَوِضُ أَمری إلَی اللّه إنّ اللّه بَصیرٌبِالعِباد

» فهرست موضوعی یادداشت ها «

مذهبی[2] . آشپزی . روانشناسی . عکس .
» آرشیو مطالب «

دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

عاشقانه ها

» لوگوی دوستان «